28 Şubat 2013 Perşembe

Hobi Market

Wedding blogumu takip edenler bilir bir süredir Volgogradtayım.
Bunu neden burda da söylüyorum çünkü bugün öyle bir mağazaya denk geldimki resmen cebimdeki bütün rubleleri bitirdim.
Bizim koca marketlerimiz kadar büyük bir hobi mağazasına girdim, iğne iplikten tutun da renkli parça kumaşlara, boyalara, desenli kağıtlara, kalıplara, baskılara ve değişik ahşap malzemelere kadar aklınıza gelebilecek her şey var.

Keşke biraz Rusça bilseydim de herşeyin ne olduğunu rahat rahat anlayabilseydim diye düşünmekten kendimi alışverişe veremedim.
Artık anladığım kadarıyla işime yarayacak ne varsa doldurdum sepete...

Hadi bakalım dönünce onlardan neler neler çıkacak ortaya göreceğiz...
Şimdiden sabırsızlanıyorum.

4 yorum:

  1. Dönüşünü merakla bekliyoruum!

    Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. döndüm döndüm ancak henüz aldıklarımla bir şeyler yapma fırsatım olmadı :( bu haftasonu umarım.

      ben de takip ediyorum artık seni... çok keyifli bir blogun var.

      Sil
  2. Çok güzeller:)) blogunuzu gezince insanın tekrar evlenesi geliyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen ben bile aynı şeyi düşünüyorum:))

      Sil