6 Mart 2013 Çarşamba

Hobi Market Alışverişim

Son yazımda Volgograd'ta keşfettiğim Hobi marketten bahsetmiştim.

Şimdi bu mağazadan aldığım bazı ürünleri yayınlayım dedim. İlerleyen günlerde bu malzemelerden yapılan ürünleri de paylaşacağım umarım.

Boy boy güller, çeşitli renklerde ve desenlerde kumaşlar beni benden aldı.



Desenli kağıtlara baktıkça ilham geldi. Neler yapabileceğimi kafamda kurgulayıp durdum.

En çok hangisini mi beğendim, tabiiiii kiiii kartpostal desenli olanı.

Biraz da çiçek desenli ve motiflilere gözüm kaydı. Vintage etkisi yaratmak için birebirler.

 
Tabiiki aldıklarımın tamamı bu kadarla sınırlı değil. Sadece diğerleri sürpriz olsun istiyorum.


Bu arada yeni yeni ürünlerimiz de yavaş yavaş ortaya çıkmaya devam ediyor. Siparişlerden fırsat kaldığı zamanlarda yeni bir şeyler de keşfetme telaşı içerisindeyiz.
Sanırım işin en heyecanlı ve eğlenceli kısmı da bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder